
Alev alan otomobil tamamen yandı
Park halindeyken birden alev almaya başlayan otomobil, tamamen yandı.
13-10-2017
Okunma: 1060

Batman Adliye Sarayı yakınında park halinde bulunan bir otomobil, bilinmeyen bir nedenle birden alev alarak tamamen yandı.
Edinilen bilgiye göre, saat 14.00 sıralarında bir kişi, Adliye Sarayı yakınında bir sokakta park ettiği 72 AG 631 plakalı otomobilinden indikten sonra otomobil birden alev aldı ve otomobilin bir anda tamamen alevlere teslim olduğunu gördü. Haber verilmesi üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri tarafından otomobil yangınına müdahale edildi. Otomobil tamamen yandıktan sonra itfaiye ekipleri tarafından söndürülebildi.
Çıkan yangın sonucu araçta büyük çapta maddi hasar meydana geldi.
YORUMLAR
Henüz Yorum Yok !
İlginizi çekebilecek diğer haberler
NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
ANNELER YARIŞTI, ÇOCUKLAR EĞLENDİ
PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI
KALDIRIMI İŞGAL EDENE AĞIR CEZA
HAŞERELERE TEKNOLOJİ DESTEKLİ MÜCADELE!
Makaleler
Hava Durumu

















