
Batman’da 2 kişi silahlarıyla yakalandı
Batman’da 2 kişinin olayda kullandıkları silahlarla birlikte yakalandığı bildirildi.
17-03-2017
Okunma: 974

Batman İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamada, dün öğle saatlerinde 2 kişinin olayda kullandıkları silahlarla birlikte yakalandığı belirtildi.
Açıklamada şu ifadelere yer verildi: “16.03.2017 günü 14.30 sıralarında ilimizdeki bir parkta meydana gelen Genel Güvenliğin Kasten Tehlikeye Sokulması olayı ilgili olarak silah kullandıkları tespit edilen iki (2) şüpheli şahıs olayda kullanılan silah ile birlikte yakalanarak gözaltına alınmış şahıslar hakkında adli işlem tesis edilmiştir.
YORUMLAR
Henüz Yorum Yok !
İlginizi çekebilecek diğer haberler
NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
ANNELER YARIŞTI, ÇOCUKLAR EĞLENDİ
PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI
KALDIRIMI İŞGAL EDENE AĞIR CEZA
HAŞERELERE TEKNOLOJİ DESTEKLİ MÜCADELE!
Makaleler
Hava Durumu

















