
Batman’da oto hırsızları yakalandı
Batman’da bir aracı çaldıkları belirtilen 4 kişi ile başka bir aracın içinde bulunan malzemeleri çalan 2 kişi yakalandı.
02-01-2018
Okunma: 1218

Batman İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamada, bir aracı çaldıkları belirtilen 4 kişi ile başka bir aracın içinde bulunan malzemeleri çalan 2 kişi yakalandığı bildirildi. Açıklamada, sanayi içerisine bir yıl önce arızasından dolayı park edilen aracın yerinde bulunmadığı ihbarının alınması üzerine yapılan çalışmalarda bahse konu aracın parçalanarak demir çelik fabrikasına gönderildiği tespit edildiği belirtildi. Açıklamada, konuyla ilgili yakalanarak gözaltına alınan 4 şüpheli şahsın haklarında tesis edilen işlemin ardından adli makamlara sevk edildikleri kaydedildi. Açıklamanın devamında, “İlimiz Cumhuriyet Mahallesinde bulunan bir işyeri önünde park halinde bulunan bir araçtan inşaat malzemeleri çalınması olayını gerçekleştirdiği tespit edilen 2 şüpheli şahıs yakalanarak gözaltına alınmış, şahıslar tamamlanan işlemlerinin ardından adli makamlara sevk edilmiştir.” denildi.
NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
ANNELER YARIŞTI, ÇOCUKLAR EĞLENDİ
PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI
KALDIRIMI İŞGAL EDENE AĞIR CEZA
HAŞERELERE TEKNOLOJİ DESTEKLİ MÜCADELE!
Makaleler
Hava Durumu

















