
Batman’da otomobil takla attı: 2 yaralı
Batman’da otomobilin takla atması sonucu yaşanan kazada 2 bayan yaralandı.
07-10-2017
Okunma: 1249

Batman-Gercüş Karayolu'nda otomobilin takla atması sonucu yaşanan kazada 2 bayan öğretmen yaralandı.
Kaza, saat 12.00 sıralarında Gercüş ilçesine bağlı Başova (Gûlika) köyü girişinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Gercüş istikametinden Batman’a doğru gelmekte olan plakası öğrenilemeyen bir otomobil, sürücüsünün direksiyon hâkimiyetini kaybetmesi sonucu kontrolden çıkarak şarampole yuvarlandı.
Yaşanan kazada takla atan otomobil içerisinde bulunan Nurdan Eryılmaz (28) ve Melike Gizem (26) isimli öğretmenler yaralandı. Yaralılar, çevredekilerin de yardımıyla kaza yerine çağrılan ambulanslarla Gercüş Devlet Hastanesine kaldırıldı.
Burada tedavi altına alınan yaralıların durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.
NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
ANNELER YARIŞTI, ÇOCUKLAR EĞLENDİ
PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI
KALDIRIMI İŞGAL EDENE AĞIR CEZA
HAŞERELERE TEKNOLOJİ DESTEKLİ MÜCADELE!
Makaleler
Hava Durumu

















