
BAYRAMIN GÖRÜNMEYEN YÜKÜ: 3 GÜNDE 1450 TON ÇÖP TOPLANDI
Bayram yoğunluğu temizlik ekiplerini sahaya indirdi, kentte aralıksız mesai vardı
23-03-2026
Okunma: 281

Batman Belediyesi temizlik İşleri Müdürlüğü, arife gününden bayramın ikinci gününe kadar kent genelinde kapsamlı bir temizlik çalışması yürüttü. Üç günlük süreçte toplam 1450 ton çöp toplandı.
Çalışmalar kapsamında 15 çöp kamyonu, 2 vinçli çöp kamyonu, 6 çöp taksi, 1 arazöz, 10 yol süpürme aracı ve 2 mini yol süpürme aracı sahada aktif olarak görev yaptı.
Toplam 190 personelin görev aldığı temizlik çalışmalarında, özellikle bayram yoğunluğuyla birlikte artan atıklar kısa sürede toplanarak bertaraf edildi.
Kent genelinde çalışmalarını aralıksız sürdüren ekipler, vatandaşların bayramı daha sağlıklı ve temiz bir çevrede geçirebilmesi için yoğun çaba harcadı.
YORUMLAR
Henüz Yorum Yok !
İlginizi çekebilecek diğer haberler
NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
ANNELER YARIŞTI, ÇOCUKLAR EĞLENDİ
PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI
KALDIRIMI İŞGAL EDENE AĞIR CEZA
HAŞERELERE TEKNOLOJİ DESTEKLİ MÜCADELE!
Makaleler
Hava Durumu

















