
BESO’DAN ESNAFA İNDİRİM ANLAŞMASI
Batman Esnaf ve Sanatkârlar Odası, üyelerine yönelik indirim anlaşmalarına bir yenisini daha ekledi.
16-12-2025
Okunma: 545

Batman Esnaf ve Sanatkârlar Odası (BESO) Başkanı Mehmet Sıddık Çiftçi ve yönetimi, Ortadoğu İşitme Merkezi ile indirim protokolü imzaladı. Yapılan anlaşma kapsamında, oda üyeleri ve birinci derece yakınları işitme cihazı ve ilgili hizmetlerden indirimli olarak yararlanabilecek. İndirim anlaşmasına ilişkin açıklamalarda bulunan BESO Başkanı Mehmet Sıddık Çiftçi, üyelerin avantajlı satın alma koşullarına erişimini artırmayı hedeflediklerini belirtti. Başkan Çiftçi, söz konusu anlaşmanın esnafın sağlık ve medikal ürünlere daha uygun şartlarda ulaşmasını amaçladığını ifade ederek, indirimden faydalanmak isteyen üyelerin oda kayıt ve faaliyet belgesi ile Ortadoğu İşitme Merkezi’ne başvurabileceklerini kaydetti.
NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
ANNELER YARIŞTI, ÇOCUKLAR EĞLENDİ
PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI
KALDIRIMI İŞGAL EDENE AĞIR CEZA
HAŞERELERE TEKNOLOJİ DESTEKLİ MÜCADELE!
Makaleler
Hava Durumu

















