
Çamlıtepe Parkı’nda son aşamaya gelindi
Batman Belediyesinin parklar ile yeşillendirme çalışmaları sürüyor.
18-08-2017
Okunma: 1192

Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü tarafından yapımı devam eden Çamlıtepe Mahallesi Bahçeşehir Koleji yanında bulunan parkta son aşamaya gelindi.
Son rötuşların yapıldığı peyzaj çalışmalarının sürdüğü 5 dönüm arazi üzerine yapılan parkta; engelli vatandaşlarımızın da kullanabileceği ortam oluşturuldu.
Parkta, yürüme yolları, dış mekan kondisyon aletleri, çocuk oyun grubu, süs havuzu, pergolanın yanı sıra vatandaşların rahatça gezip dolaşabileceği dinlenme alanları bulunuyor.
Parkın en kısa sürede vatandaşların hizmetine sunulması için çalışmaları hızlandırılması için talimat veren Belediye Başkan Vekili Ertuğ Şevket AKSOY, yeşil alan ve park yapımının aralıksız süreceği müjdesini verdi.
NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
ANNELER YARIŞTI, ÇOCUKLAR EĞLENDİ
PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI
KALDIRIMI İŞGAL EDENE AĞIR CEZA
HAŞERELERE TEKNOLOJİ DESTEKLİ MÜCADELE!
Makaleler
Hava Durumu

















