
ÇOK SAYIDA RUHSATSIZ SİLAH ELE GEÇİRİLDİ
Bismil yolu üzerinde gerçekleştirilen uygulamada durdurulan iki araçta yapılan aramalarda çok sayıda ruhsatsız silah ele geçirildi.
03-05-2026
Okunma: 215

Güvenlik güçlerince yapılan kontrollerde, 11 adet ‘Glock’ ibareli 9×19 mm çapında tabanca ile 2 adet ‘Gribzone’ ibareli 9×19 mm çapında tabanca olmak üzere toplam 13 adet tabanca bulundu. Olayla bağlantılı olduğu değerlendirilen 1 şüpheli şahıs gözaltına alındı.
Emniyetteki işlemlerinin ardından adli makamlara sevk edilen şüphelilerden 2’si adli kontrol şartıyla serbest bırakılırken, 1 şüpheli tutuklanarak cezaevine gönderildi. Olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü bildirildi.
YORUMLAR
Henüz Yorum Yok !
İlginizi çekebilecek diğer haberler
NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
ANNELER YARIŞTI, ÇOCUKLAR EĞLENDİ
PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI
KALDIRIMI İŞGAL EDENE AĞIR CEZA
HAŞERELERE TEKNOLOJİ DESTEKLİ MÜCADELE!
Makaleler
Hava Durumu

















