
DİYANET-SEN’DEN MÜFTÜ KOÇ’A ZİYARET
Diyanet-sen Van şube başkanı Nurullah Arvas, Özalp ilçesine atanan Müftü Nihat Koç'u ziyaret etti...
06-01-2016
Okunma: 2069

Diyanet-Sen Van Şube Başkanı Nurullah Arvas, Özalp ilçesine atanan Müftü Nihat Koç'u makamında ziyaret etti.
Nurullah Arvas, beraberindeki yardımcıları Ahmet Gülaçar ve Yılmaz Bayıt, Özalp İlçe Başkanı Baki Aktaş ile birlikte Müftü Koç’u ziyaret etti. Ziyarette konuşan Nurullah Arvas, ilçede yapılacak olan hizmetlerde sendika olarak devamlı müftülüğün yanında olduklarını belirterek, birlik ve beraberlik içerisinde hayırlı hizmetler yapacaklarına inandığını ifade ettiler.
İlçe Müftüsü Nihat Koç ise, ziyaretten dolayı memnuniyetlerini dile getirerek teşekkür etti.
YORUMLAR
Henüz Yorum Yok !
İlginizi çekebilecek diğer haberler
NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
ANNELER YARIŞTI, ÇOCUKLAR EĞLENDİ
PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI
KALDIRIMI İŞGAL EDENE AĞIR CEZA
HAŞERELERE TEKNOLOJİ DESTEKLİ MÜCADELE!
Makaleler
Hava Durumu

















