
Gercüş'te pirinç üreticilerin zorlu mücadelesi başladı
Gercüş'te pirinç üreticilerin zorlu mücadelesi başladı
08-05-2018
Okunma: 1464

Batman'ın Gercüş ilçesine bağlı Gönüllü köyünde pirinç ekimine başlandı. Gercüş’e bağlı Gönüllü köyünde sulak arazilerde pirinç ekimine başlandı. Atalarından kalma yöntemlerle pirinç eken köylüler, sulak arazilerde büyük güçlükler çekiyor. Pirinç üreticisi Mehmet Nezir Kardaş “Tarlalara su verilmesinin ardından atlarla sürüyoruz.
Daha sonrada çamur haline getiriyoruz. Çukurlarımızı oluşturduktan sonrada çeltik tohumumuzu atıyoruz. Attıktan sonrada tarlayı susuz bırakmıyoruz. Pirinç yetişene kadar su üstünde kalıyor. Çok zahmetli bir iş ama köyde geçim kaynaklarımızdan bir tanesi olan bu işi mecburiyetten yapıyoruz” dedi.
YORUMLAR
Henüz Yorum Yok !
İlginizi çekebilecek diğer haberler
NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
ANNELER YARIŞTI, ÇOCUKLAR EĞLENDİ
PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI
KALDIRIMI İŞGAL EDENE AĞIR CEZA
HAŞERELERE TEKNOLOJİ DESTEKLİ MÜCADELE!
Makaleler
Hava Durumu

















