
HAK-iş Konfederasyonu fidan dikti
Hasankeyf'te fidan dikimi gerçekleştirildi
18-11-2020
Okunma: 1398

Hak-İş Konfederasyonu Hizmet-İş Sendikası Batman il Başkanlığı , 81 ilde aynı anda düzenlenen ‘Milli Ağaçlandırma Günü’ Programı çerçevesinde, Hasankeyf ilçesinde fidan dikimi gerçekleştirdi.
Hak-İş Konfederasyonu Hizmet-İş Sendikası Batman İl Başkanı Bünyamin; “Öncelikle emeği geçenlere teşekkür ediyorum. Hak- İş Konfederasyonu Hizmet-İş Sendikası Batman İl Başkanlığı olarak üyelerimiz ile fidan dikimi yaptık. Bu tür ağaçlandırma projelerinin yaygınlaşması için elimizden geleni yapacağız.” diye konuştu. (Haber Merkezi)
YORUMLAR
Henüz Yorum Yok !
İlginizi çekebilecek diğer haberler
Makaleler
Hava Durumu






SASON'DA JANDARMADAN HIRSIZLIK UYARISI
“GEÇMİŞTEN GÜÇ ALAN, GELECEĞE YÜRÜYEN BATMAN”
MEZARLIKLAR BAYRAMA HAZIR
HASANKEYF'TE TARİHE IŞIK TUTULUYOR
TÜNELDE KORKUTAN KAZA
Hasankeyf Kaymakamı İmrak, 100'ncü hane ziyaretini gerçekleştirdi
YAZ SPOR OKULLARI 1 TEMMUZ’DA BAŞLIYOR















