
İçişleri Bakanı Soylu Batman'da
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, çeşitli temaslarda bulunmak üzere Batman'a geldi.
28-01-2017
Okunma: 1088

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, çeşitli temaslarda bulunmak için Batman’a geldi. Özel uçak ile Batman Havaalanı’na iniş yapan Bakan Soylu, Havaalanı’nda Batman Valisi Ahmet DENİZ, Batman Belediyesi Başkan Vekili Ertuğ Şevket AKSOY ve Belediye Başkan Yardımcısı A. Vahap ASMA tarafından karşılandı. Havaalanı’nda yapılan karşılama ardından İçişleri Bakan’ı SOYLU başkanlığındaValilik toplantı salonunda,Vali, Belediye Başkan Vekili ve Kaymakamlar ile basına kapalı olarak bir toplantı gerçekleştirildi.
YORUMLAR
Henüz Yorum Yok !
İlginizi çekebilecek diğer haberler
NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
ANNELER YARIŞTI, ÇOCUKLAR EĞLENDİ
PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI
KALDIRIMI İŞGAL EDENE AĞIR CEZA
HAŞERELERE TEKNOLOJİ DESTEKLİ MÜCADELE!
Makaleler
Hava Durumu

















