
İtfaiye filomuza yeni araç
Batman merkez ilçe ve köylerinin yanı sıra çevre illerde olası yangınlara müdahale etmek amacıyla Belediyemiz Başkanlığına donanımlı itfaiye aracı kazandırıldı.
07-03-2017
Okunma: 1114

Yangınlara müdahale etmek ve söndürmek, her türlü kaza, çökme, patlama, mahsur kalma ve benzeri durumlarda teknik kurtarma gerektiren olaylara müdahale etmek, arazide, su üstü ve su altında her türlü arama ve kurtarma çalışmalarını yapan Batman Belediyesi İtfaiye Müdürlüğünün ihtiyacı olan itfaiye aracı yangınlara müdahale etmek için 7/24 hazır kıta bekliyor.
Belediyemiz bünyesinde bulunan İtfaiye Müdürlüğü emrine tahsis edilen itfaiye aracının 18 metre yüksekliğindeki bina ve işyerlerine müdahale edebileceğine dikkat çeken Batman Belediye Başkan Vekili Ertuğ Şevket AKSOY: “Ümit ederiz ki topraklarımızın hiçbir yerinde yangın çıkmaz. Bizler de yangın çıkacakmış gibi tedbirlerimizi alıyoruz. İtfaiye Müdürlüğümüz bünyesine kazandırdığımız aracımızla olası yangınlara anında müdahale edebileceğiz. Bu vesile ile hibe desteğinde bulunan Türkiye Belediyeler Birliğine şahsım, Batman halkı ve Müdürlüğüm adına teşekkür ediyorum” dedi.|
NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
ANNELER YARIŞTI, ÇOCUKLAR EĞLENDİ
PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI
KALDIRIMI İŞGAL EDENE AĞIR CEZA
HAŞERELERE TEKNOLOJİ DESTEKLİ MÜCADELE!
Makaleler
Hava Durumu

















