
Kaymakam Karakolu Ziyaret Etti
BATMAN (İHA) - Batman’ın Sason İlçe Kaymakamı Tekin Dundar, ilçeye bağlı Derince karakolunu ziyaret ederek personele gayretli çalışmalarından dolayı teşekkür etti.
15-03-2016
Okunma: 1406

Batman’ın Sason İlçe Kaymakamı Tekin Dundar, ilçeye bağlı Derince karakolunu ziyaret ederek personele gayretli çalışmalarından dolayı teşekkür etti.
İlçe Kaymakamı Tekin Dundar, beraberinde ilçe jandarma komutanı, ilçe emniyet amiri vekili ile birlikte Derince Jandarma Karakol Komutanlığı'nı ziyaret etti. Karakolda görev yapan askeri personelle sohbet eden Kaymakam Dundar, personele gayretli çalışmalarından dolayı teşekkür edip, başarılar diledi.
YORUMLAR
Henüz Yorum Yok !
İlginizi çekebilecek diğer haberler
NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
ANNELER YARIŞTI, ÇOCUKLAR EĞLENDİ
PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI
KALDIRIMI İŞGAL EDENE AĞIR CEZA
HAŞERELERE TEKNOLOJİ DESTEKLİ MÜCADELE!
Makaleler
Hava Durumu

















