
kaymakamın 52 bin TL’si çalındı
Tayini çıkan kaymakamın 52 bin TL’si çalındı
18-09-2018
Okunma: 1034

Batman’ın Gercüş ilçesinden Zonguldak'ın Kilimli ilçesine atanan Kaymakam Ünal Koç'un, ilçedeki son gününde evinde bulunan 52 bin lirası çalındı. Olayla ilgili gözaltına alınan kaymakamlık lojmanında görevli Z.B. adlı kadın tutuklandı.
Olay, cuma günü yaşandı. Edinilen bilgilere göre, Gercüş’ten Kilimli’ye atanan Kaymakam Ünal Koç’un, yeni görev yerine gitmeden önce İlçe Gençlik Spor Müdürlüğünde verilen veda yemeğine katıldığı sırada, evinde bulunan 52 bin TL’si çalındı. Olayla ilgili inceleme başlatan polis, yaklaşık 1 yıldır kaymakamlık lojmanında çalışan evli ve 2 çocuk annesi Z.B.’yi gözaltına aldı. Emniyetteki ifade işlemlerinin ardından cumartesi günü adliyeye sevk edilen Z.B., nöbetçi mahkeme tarafından tutuklanarak, Mardin Cezaevine gönderildi.
Paranın bulunması için çalışmaların sürdüğü öğrenildi.
NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
ANNELER YARIŞTI, ÇOCUKLAR EĞLENDİ
PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI
KALDIRIMI İŞGAL EDENE AĞIR CEZA
HAŞERELERE TEKNOLOJİ DESTEKLİ MÜCADELE!
Makaleler
Hava Durumu

















