
Konuk, Batman'ı Ziyaret Etti
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Mustafa Konuk ve beraberindeki heyet, Batman’ı ziyaret etti...
26-02-2016
Okunma: 1616

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Mustafa Konuk ve beraberindeki heyet, Batman’ı ziyaret etti.
Konuk ve beraberindekiler, Vali Azmi Çelik’i makamında ziyaret ettikten sonra Batman SGK İl Müdürü Alaettin Ökten ile birlikte SGK kurumu personelleri ile bir araya geldi. Konuk, yapılan iş ve işlemler hakkında kurum personellerden bilgi alarak Ökten ile kurum personellerine başarılı çalışmalarından dolayı teşekkür etti.
Ökten de, Konuk ile beraberindeki heyete kurumun iş ve işlemleri ile inşaat çalışmaları devam eden yeni SGK İl Müdürlüğü hizmet binasıyla ilgili bilgi verdi.
YORUMLAR
Henüz Yorum Yok !
İlginizi çekebilecek diğer haberler
NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
ANNELER YARIŞTI, ÇOCUKLAR EĞLENDİ
PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI
KALDIRIMI İŞGAL EDENE AĞIR CEZA
HAŞERELERE TEKNOLOJİ DESTEKLİ MÜCADELE!
Makaleler
Hava Durumu

















