
Medicalpark’ta E-Arşiv Dönemi
Medicalpark’ta E-Arşiv Dönemi
20-10-2017
Okunma: 1092

Bölgede sağlık sektöründe bir ilki gerçekleştirdiklerini belirten Batman Medicalpark Hastanesi Genel Müdür Yavuz Selim Baş “Medicalpark Batman hastanesi yılda yaklaşık 300.000 adet satış faturasını, sistem üzerinden G.İ.B göndererek, elektrik ve kağıt tasarrufu sağlayarak çevre dostu bir kurum olmaya devam ediyor. Yeni sistemde daha önceden hastalara çıktı şeklinde verilen faturalar. Hastaların elektronik posta adreslerine otomatik olarak düşecek aynı zamanda hastane içi hizmet alımlarında da hastalara hız kazandıracaktır. E fatura kullanımı aynı zamanda kayıt içi ekonomiye de büyük faydalar sağlamaktadır” dedi.
YORUMLAR
Henüz Yorum Yok !
İlginizi çekebilecek diğer haberler
NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
ANNELER YARIŞTI, ÇOCUKLAR EĞLENDİ
PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI
KALDIRIMI İŞGAL EDENE AĞIR CEZA
HAŞERELERE TEKNOLOJİ DESTEKLİ MÜCADELE!
Makaleler
Hava Durumu

















