
Muhtarlar toplantısı yapıldı
Muhtarlar toplantısı yapıldı
19-08-2018
Okunma: 1018

Vali Ahmet Deniz, başkanlığında ilimiz merkez ve ilçe muhtarlarının katılımıyla muhtarlar toplantısı gerçekleştirildi.
Valilik toplantı salonunda yapılan toplantıya; Vali Deniz’in yanı sıra İl Özel İdare Genel Sekreteri Abdulkadir Özer, İl Mahalli İdareler Müdürü Mehmet Emin keskin, İl Özel İdare şube müdürleri, merkeze bağlı köy ve ilçelerin muhtarları katıldı.Vali Deniz’in açılış konuşmasıyla başlayan toplantıda, köylerin sorun ve talepleri ele alınarak değerlendirildi.
‘HALKIN MEMNUNİYETİ HERŞEYDEN ÖNEMLİ’
Köylerin alt yapı, ulaşım ve eğitim sorunlarının büyük oranda giderildiğini belirten Vali Deniz, vatandaşa hizmetin en iyisini sunmak için kamu kurumlarının işbirliği içerisinde gece gündüz çalıştıklarını vurgulayarak, hizmetleri yürütürken vatandaş memnuniyetinin sağlanması her şeyden daha önemli olduğunu ifade etti. Muhtarların sorun ve taleplerini dinleyen Vali Deniz, sorun ve taleplerin en kısa zamanda giderilmesi konusunda yetkililere talimat verdi.
NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
ANNELER YARIŞTI, ÇOCUKLAR EĞLENDİ
PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI
KALDIRIMI İŞGAL EDENE AĞIR CEZA
HAŞERELERE TEKNOLOJİ DESTEKLİ MÜCADELE!
Makaleler
Hava Durumu

















