
Okulda yangın tatbikatı yapıldı
Batman'da "Deprem Haftası" dolayısıyla bir lisede yangın ve deprem tatbikatı gerçekleştirildi.
03-03-2017
Okunma: 997

Her yıl 1 ile 7 Mart arasında kutlanan "Deprem Haftası" dolayısıyla Batman Raman Anadolu Lisesinde yangın ve deprem tatbikatı gerçekleştirildi.
Okulun bahçesinde düzenlenen tatbikata okul yöneticileri, öğretmen ve öğrenciler katıldı.
Gerçeği aratmayan tatbikatta savaş sırasında sığınaklara girilmesi gösterilerek, yangın ve deprem hakkında bilgilendirme yapıldı.
Tatbikatla ilgili konuşan Okul Müdürü M. Salih Ertekin, "Öğrenci ve öğretmenlerimizin katılımıyla bilgilendirme tatbikatı yaptık. Deprem, savaş ve yangın sırasında yapılacakları gösterdik." dedi.
Öğrenciler ise böylesi tatbikatlar vesilesiyle bir nebze de olsa savaş, doğal afet veya yangın zamanlarında yapacakları hakkında bilgi sahibi olduklarını ifade ettiler.
NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
ANNELER YARIŞTI, ÇOCUKLAR EĞLENDİ
PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI
KALDIRIMI İŞGAL EDENE AĞIR CEZA
HAŞERELERE TEKNOLOJİ DESTEKLİ MÜCADELE!
Makaleler
Hava Durumu

















