
Patlayan trafo alev topuna döndü
Batman'da dün akşam saatlerinde alev alan trafonun patlaması sonucu kullanılamaz hale geldi.
11-01-2017
Okunma: 1282

Petrol Mahallesi'nde akşam saatlerinde alev alan trafonun patlaması sonucu mahalle elektriksiz kalırken yetkililerde, vatandaşların aşırı yüklenmeleri nedeniyle trafonun yandığını ileri sürdü.
Edinilen bilgilere göre, Petrol Mahallesi'nde saat 20.00 sıralarında çok sayıda evin elektrik aldığı trafo, aşırı yüklenme sebebiyle yanmaya başladı. Trafoda patlamaların ardından başlayan yangın, kısa sürede yerdeki panoya da sıçradı. Trafo ve panonun bulunduğu elektrik direği adeta ateş topuna dönerken, mahallenin elektriği kesildi. Kısa sürede olay yerine gelen itfaiyenin çabaları sonunda yangın güçlükle kontrol altına alınabildi.
DEDAŞ Batman İl Müdürü Faruk İşlek, trafolarının aşırı yüklenme nedeniyle yandığını söyledi.
NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
ANNELER YARIŞTI, ÇOCUKLAR EĞLENDİ
PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI
KALDIRIMI İŞGAL EDENE AĞIR CEZA
HAŞERELERE TEKNOLOJİ DESTEKLİ MÜCADELE!
Makaleler
Hava Durumu

















