
Ramazan dolu dolu başladı
Batman Belediyesi'nin organize ettiği Ramazan ayı programı başladı.
28-05-2017
Okunma: 612

Atatürk Parkı'nda Ramazan ayı boyunca etkinlik, gösteri ve müzik dinletileri yapılacak.
Ramazan ayının ilk orucunu Belediye Başkan Vekili Ertuğ Şevket AKSOY, vatandaşlarla birlikte açtı.
Belediye Başkan Yardımcıları Doç. Dr. H. Murat ŞAHİN, Sabri AYDIN'ın yanı sıra öğrenciler, aileler Ramazan ayının manevi atmosferini yaşamak için Atatürk Parkı'na akın etti.
Başkan Vekili AKSOY, tabldot'unu alarak vatandaşlarla birlikte sıraya girdi.
Her gün 1000 kişiye iftar yemeğinin verileceği Ramazan ayı boyunca, tasavvuf konseri ve semazen gösterisinin yanı sıra çocuklar için trambolin, yetişkinler için fayton turları, Hacivat Karagöz gösterileri, pamuklu şeker, patlamış mısır ile birbirinden değişik sürpriz gösterilerle dolu dolu geçiyor.
İftarın ardından saat 21.00'da başlayan etkinlik gece saat 24.00'e kadar sürecek.|
NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
ANNELER YARIŞTI, ÇOCUKLAR EĞLENDİ
PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI
KALDIRIMI İŞGAL EDENE AĞIR CEZA
HAŞERELERE TEKNOLOJİ DESTEKLİ MÜCADELE!
Makaleler
Hava Durumu

















