
Şehirlerarası Otogar Girişi Çiçeklerle Süslendi
Kentin farklı noktalarında yeşillendirme ve çiçeklendirme çalışmalarını bir arada yürüten Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri şehirlerarası otogar girişini çiçeklerle donattı.
25-04-2017
Okunma: 1188

Sezon nedeniyle çalışmalarını yoğunlaştıran Belediye Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri kenttin birçok mahallesindeki çalışmalarını eş zamanlı sürdürüyor. Demokrasi Bulvarında sulama altyapısının ardından hazır çim yerleştirme çalışmaları sürdürülürken, çiçek dikim çalışmalarına da devam edildi.Kente gelen yerli ve yabancı turistlerin ilk uğrak yerlerinden olan Şehirlerarası Otobüs terminalinin girişini yeniden düzenleyen Belediye Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, alana çiçek fideleri dikerek ziyaretçilerin çiçeklerle donatılmış bir çehre ile karşılanmalarını sağladı.|
NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
ANNELER YARIŞTI, ÇOCUKLAR EĞLENDİ
PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI
KALDIRIMI İŞGAL EDENE AĞIR CEZA
HAŞERELERE TEKNOLOJİ DESTEKLİ MÜCADELE!
Makaleler
Hava Durumu

















